PREINSCRIPCIÓ

PREINSCRIPCIÓ2024-03-05T10:49:32+00:00

Notícies sobre la preinscripció…

  • 5/3/24 Publicació oferta inicial de places. Enllaç.

Ha arribat el moment…

Buscar escola pels vostres infants és un moment important. Il·lusió, enyorança i consciència que el temps passa volant, se sumen als dubtes, neguits i ganes d’escollir la millor opció, la que més encaixa amb la nostra manera d’educar els nostres infants. En aquesta pàgina hem intentat compactar tota la informació que necessiteu saber, ja sigui sobre la nostra escola en particular o sobre el procès d’inscripció en general.

Us convidem a llegir tota la informació amb atenció. És important anar a les portes obertes, parlar amb les mestres i famílies per poder fer una elecció conscient i informada de l’escola que voleu pels vostres infants. Si teniu algun dubte sobre l’escola que no es resol en aquesta pàgina no dubteu a escriure’ns a escola@taber.cat i us respondrem el més aviat possible.

La inscripció en dates curs 24/25

L’essència de Tàber

Des que s’obren les portes a les 8 del matí fins que es tanquen quan acaba l’última extraescolar, l’escola es converteix en la segona llar dels infants i la resta de persones que l’habiten i que son les encarregades de vetllar per la cura i benestar d’aquests infants.

És difícil explicar el que passa a l’escola, moltes emocions, trobades, abraçades i rialles. També molta feina, reptes i esforç. Tot sota el paraigua del joc, els contes i la posada en valor de la quotidianitat, de la qual parteixen moltes de les experiències que aprofitarem per treure’n aprenentatge.

Tàber s’ha de viure, i com diuen que una imatge val més que mil paraules, aquí us deixem un petit llibret sobre la nostra essència fet amb molta il·lusió.

Volem conèixer Tàber, i ara què?

Preguntes freqüents

És un moment pels infants que des de l’escola creiem que és de vital importància. 

El Departament estableix entre 3 i 5 dies per a tots els infants.

Durant aquests dies és fonamental que l’infant es senti segur amb un familiar o persona referent per poder fer el vincle emocional amb les referents de l’escola.

A partir d’aquí, l’equip educatiu, vetllant per les necessitats reals de cada infant durà a terme la seva funció orientadora a les famílies per determinar el que és millor per cada infant.

Sí. A l’escola Tàber respectem i ens adaptem als ritmes de cada infant en funció del seu moment maduratiu. Això ho fem amb una estreta relació família-escola per poder oferir l’acompanyament que l’infant necessita en cada moment per aconseguir fites i cada cop més autonomia.

Sí. A i3 després de l’estona del dinar tenen un espai de temps reservat per dormir o relaxar-se abans de començar l’estona de la tarda

No. A l’escola treballem des de la quotidianitat i els interessos dels infants i amb un enfocament competencial i globalitzat, mirant cap a la personalització de l’aprenentatge perquè l’alumnat pugui treure tot el seu potencial. Això és quelcom que no seria possible utilitzant llibres de text.

Sí. Cada matí a la comunitat de petites entre les 9 i les 9:30 els infants poden anar arribant amb les seves famílies o persones referents que els poden acompanyar dins de la classe per gaudir d’una estona compartida a l’escola.

Sí. Un dels pilars de l’escola és aprofitar l’entorn i fomentar el contacte amb la natura des d’i3 fins a 6è, entenent aquest espai com una extensió de l’escola.

A petites surten cada setmana un matí i en moltes altres ocasions de forma esporàdica ja sigui a fer un pícnic a l’hora de berenar o a passar un dia fora.

Llegeix el nostre blog

Reflexions pedagògiques, vida d’aula, recomanacions i molt més

ENTRADES RECENTS

Ir a Arriba